Horní menu

Drobečková navigace

Aktuality > Články > SEM: MARKETINGOVÝ NÁSTROJ PRO RŮST VAŠEHO BYZNYSU

SEM: MARKETINGOVÝ NÁSTROJ PRO RŮST VAŠEHO BYZNYSU



PPC-min[1].png

V předešlých článcích jsme se již věnovali tématům PPC a SEO. V online marketingu je ale ještě jedna zkratka velice hojně využívána. A tou je SEM, neboli Search Engine Marketing. Pojďme si nyní tento pojem vysvětlit.

Co je to SEM?

SEM představuje marketing ve vyhledávačích. Je to právě SEM, který vám zajišťuje viditelnost vaší reklamy na internetu. Zastřešuje totiž dvě nejčastější marketingové strategie, kterými jsou PPC a SEO. (Aby byl SEM opravdu přínosný, doporučuje se využít kombinaci obou strategií.) Tím pádem se SEM řadí mezi nezbytné součásti online marketingu, která vám zajišťuje propagaci ve vyhledávačích.  

SEM je založen na schopnosti vyhledávačů zobrazovat reklamy na základě zvolených klíčových slov, která jsou pro online marketing tolik zásadní.

Co díky SEM získáte?

digital-gfe135de59_1280.jpg

Jelikož se jedná o velice výkonný nástroj online marketingu, získáte především potenciální zákazníky, kteří vám mohou zvýšit váš zisk. Na internetu každý denně vyhledává nesčetně informací o nejrůznějších produktech, službách apod. I z toho důvodu je nesmírně důležité, abyste na internetu byli vidět. Toho docílíte právě díky SEM.

sem-search-engine-marketing-online-marketing-internet-marketing-screen_593195-487.jpeg

Jaké jsou výhody SEM?

Tou opravdu největší výhodou, kterou nezískáte nikde jinde, je, že díky SEM oslovujete tu skupinu lidí, kteří se o váš produkt či službu již za

jímají. Nemusíte je tedy přesvědčovat o nutnosti zakoupení. Vaším úkolem je pouze ukázat, proč si mají vybrat pro nákup právě vás.

Další nezbytnou výhodou je rychlost, kterou oslovujete uživatele internetu, a také kontrola nad vašimi náklady a měřitelnost kampaní.

Jak SEM funguje?

Říkáte si, jak je možné, že vám SEM zajistí tak výbornou propagaci na internetu? Ukažme si, jak celý proces funguje.

1. Volba klíčových slov

Jak už bylo napsáno výše, základem SEM jsou klíčová slova. V rámci SEM si zvolíte klíčová slova charakteristická právě pro váš obor, produkt či službu. Díky značné konkurenci je zapotřebí zvolit opravdu taková klíčová slova, která vás budou nejen charakterizovat, ale také odlišovat od konkurence. Pro zjištění těch nejlepších klíčových slov lze zvolit např. Google ADS nebo SKLIK. Pamatujte, že čím konkrétnější budou vámi zvolená klíčová slova, tím přínosnější vaše kampaně budou.

2.  Tvorba reklam zobrazujících se díky klíčovým slovům

Při tvorbě reklam myslete na to, že musíte potenciální zákazníky okamžitě zaujmout. Buďte originální, kreativní. Využijte poutavou grafiku, čtivý text, cilte na emoce. Dejte svou reklamou jasně najevo, proč jste právě vy pro uživatele internetu tou správnou volbou. Nezapomínejte ani na Call-to-Action (CTA), neboli výzvu k akci. Tou může být např.: „Zaregistrujte se.“, „Koupit nyní.“ apod.

3.  Zobrazení vaší reklamy

Ve chvíli, kdy uživatelé internetu zadají některé z vámi zvolených klíčových slov do vyhledávače, objeví se vaše reklama ve výsledcích vyhledávání (SERP).

4.  Nákup vašeho produktu

Máte-li správně nastavené veškeré online marketingové kampaně včetně relevantních klíčových slov a poutavou reklamu, zákazníci jsou vaši.

Zvyšte svůj zisk, svěřte online marketing nám

Dnešní konkurence na internetu je opravdu velká, a není tak příliš snadné zde prorazit a získat nové zákazníky. Díky dobrému nastavení SEM, resp. PPC a SEO, to ale není nemožné. Pravidelně sledujeme trendy v online marketingu a víme, jak se v online světě zviditelnit. Kontaktujte některého z našich odborných konzultantů a domluvte si s ním nezávaznou schůzku, v rámci níž zjistíme možnosti spolupráce. S námi bude vaše reklama úspěšná.

Kontaktovat odborného konzultanta pro nastavení úspěšné reklamy