Vážení zákazníci,
v průběhu loňského roku jsme připravili vylepšenou verzi modulu Úřední deska. Začátkem února proběhne plánované automatické překlopení starého modulu Úřední deska do nově připravené verze.
Jaké jsou výhody nové úřední desky?
- Nové možnosti nastavení zda jsou archivovaná oznámení veřejně dostupná a také nastavení lhůty pro automatickou archivaci oznámení.
- Třídění oznámení pomocí "Kategorií" - čímž si mohou návštěvníci rychle zobrazit například jen pozvánky na Zasedání obecního zastupitelstva, Vyhlášky, atp.
- Každému oznámení lze nově přidělit evidenční číslo.
- Nahrání více příloh k jednomu oznámení.
- Možnost odběru pomocí RSS kanálu.
- Modernější a uživatelsky přívětivější vzhled.
Jak poznáte, že používáte starou úřední desku?
Jak nastavíte novou Úřední desku?
Připravili jsme pro Vás přehledný návod. V případě jakýchkoliv nejasností, či dotazů ohledně nastavení či nových funkcí se obraťte v pracovních dnech v době 8 - 17h na naši Technickou podporu (ipo@antee.cz, 606 230 000).
Za tým ANTEE,
Iva Fingerová