HOTLINE+420 606 230 000 Webmail Antee.cz
Drobečková navigace

Aktuality > Články > Nová Úřední deska

Nová Úřední deska



Vážení zákazníci,

v průběhu loňského roku jsme připravili vylepšenou verzi modulu Úřední deska. Začátkem února proběhne plánované automatické překlopení starého modulu Úřední deska do nově připravené verze.

Jaké jsou výhody nové úřední desky?

  • Nové možnosti nastavení zda jsou archivovaná oznámení veřejně dostupná a také nastavení lhůty pro automatickou archivaci oznámení.
  • Třídění oznámení pomocí "Kategorií" - čímž si mohou návštěvníci rychle zobrazit například jen pozvánky na Zasedání obecního zastupitelstva, Vyhlášky, atp.
  • Každému oznámení lze nově přidělit evidenční číslo.
  • Nahrání více příloh k jednomu oznámení.
  • Možnost odběru pomocí RSS kanálu.
  • Modernější a uživatelsky přívětivější vzhled.

Jak poznáte, že používáte starou úřední desku?

Rozdíly mezi starou a novou úřední deskou

Porovnání vložení oznámení ve staré a nové verzi úřední desky

Jak nastavíte novou Úřední desku?

Připravili jsme pro Vás přehledný návod. V případě jakýchkoliv nejasností, či dotazů ohledně nastavení či nových funkcí se obraťte v pracovních dnech v době 8 - 17h na naši Technickou podporu (ipo@antee.cz, 606 230 000).

Za tým ANTEE,
Iva Fingerová


Menu

Přihlášení do IPO

Přihlášení do IPO