Horní menu

Drobečková navigace

Aktuality > Články > Jak využít technickou podporu?

Jak využít technickou podporu?



Pořídili jste si webové stránky, ale jejich editace či aktualizace je pro Vás z různých důvodů překážkou? Máte jakoukoliv jinou prosbu, či problém v souvislosti s našimi dalšími službami? Právě pro Vás je určena naše technická podpora. A jak to všechno funguje?

 

Technická podpora je pro naše zákazníky k dispozici ve všedních dnech od 8 do 17 hodin. Naši specialisté kontrolují požadavky i mimo tuto pracovní dobu pro případ urgentních požadavků. Na závažné problémy tak můžeme reagovat mnohem rychleji.

Existují tři základní komunikační kanály technické podpory, a to skrze email ipo@antee.cz, telefonní číslo (606 230 000), nebo chat (v editačním prostředí v pravém dolním rohu). Většina požadavků je v pracovní době vyřešena do jedné hodiny od obdržení, někdy zvládneme problém vyřešit i mnohem rychleji. Celý proces vyřízení požadavku se ještě urychlí, když nám sdělíte doménu, ke které se požadavek váže (např. antee.cz), a zejména srozumitelně popíšete Váš problém.

S čím se na nás můžete obrátit? V podstatě se vším, co se týká našich služeb – editace webových stránek, problematiky emailů a spamu, vracení stránek a emailů ze zálohy, správy domén, zejména editaci DNS záznamů a nalezli bychom spoustu dalších důvodů.

Co naopak nedokážeme v rámci technické podpory vyřešit? Větší a časově náročnější zásahy do webových stránek je nutné zpracovat individuálně, nebo zahrnout do případného celkového redesignu. Dle našich dlouholetých zkušeností se vždy snažíme najít nejvhodnější řešení, zejména u náročných úprav v rukou specialisty. V tomto případě doporučuji kontaktovat svého obchodního konzultanta. Rovněž problémy se službami u jiných poskytovatelů jsou pro nás obtížně technicky realizovatelné.

 

Jestli si stále nejste jistí, jak Vaši záležitost vyřešit, jednoduše se na nás obraťte.

 

Těšíme se na Vás!

Ing. Ondřej Svatoš
Vedoucí technické podpory