Horní menu

Drobečková navigace

Aktuality > Články > Nová vyhláška změnila strukturu a obsah povinně zveřejňovaných informací

Nová vyhláška změnila strukturu a obsah povinně zveřejňovaných informací



Zákonodárci rozhodli, že s účinností od 26. 12. 2020 se na základě nové vyhlášky č. 515/2020 Sb. změnila struktura povinně zveřejňovaných informací na webových stránkách obcí a škol. Struktura stránky je komplikovaná a nedá se změnit hromadně dle jednotné šablony. Každý povinný subjekt tedy musí přenastavení stránky řešit individuálně.

Co se změnilo?

Donedávna platila vyhláška č. 442/2006 Sb., kterou nahradila vyhláška č. 515/2020 Sb. s účinností od 26. 12. 2020. Jak se vlastně změnily povinně zveřejňované informace? Celkově se struktura stránky s povinnými informacemi zúžila ze 17 bodů na 14. Zjednodušil se i samotný obsah. Prehistorický fax odešel do věčných lovišť a své místo na slunci získaly elektronické služby. Ze struktury stránky úplně vypadla povinnost zveřejňovat opravné prostředky a formuláře.

Jak vám pomůžeme situaci vyřešit?

Novou zákonnou normu jsme pečlivě prostudovali a připravili několik řešení, jak vám s povinně zveřejňovanými informacemi pomoci:

1) S ANTEE Premium nic neřešíte, o vše se postaráme

Pokud využíváte služby ANTEE Premium, nemusíte nic řešit. Vše nastavíme automaticky a přednostně. ANTEE Premium je služba, ve které získáte mimo jiné přednostní vyřízení na technické podpoře, obnovu certifikátu u CzechPoint, automatické zasílání reportů návštěvnosti, přednostní využití nových modulů s výraznými slevami nebo právě řešené adaptace na změny v zákonech. Pokud o tuto službu máte zájem, zašlete nám poptávku.

2) Jednorázová úprava v rámci nedávné legislativní optimalizace webu (LOW)

Další z možností, jak vám můžeme správně nastavit povinně zveřejňované informace, je služba legislativní optimalizace webu (tzv. LOW). Pokud jste si nechali provést LOW v posledních 6 měsících, je velmi pravděpodobné, že vám bude stačit pouze individuální úprava stránky povinně zveřejňovaných informací. Tuto jednorázovou úpravu provedeme za cenu 1 000 Kč.

3) Objednání služby legislativní optimalizace webu (LOW)

Pokud jste váš web aktuálním legislativním nárokům pomocí služby "Legislativní optimalizace webu" neupravovali v posledních 6 měsících, doporučujeme tzv. LOW provést. Získáte díky tomu jistotu, že váš web je v souladu s aktuálními platnými zákony. Výstupem je revizní zpráva o provedených změnách a kontrole legislativy a dále zpráva o kontrole přístupnosti webu podle zákona 99/2019.

Jednorázovou službu legislativní optimalizace webu, včetně úpravy povinně zveřejňovaných informací, u nás objednáte za cenu od 6 000 Kč.

Vyberte si jednu ze tří možností a nechte si od nás zpracovat strukturu povinně zveřejňovaných informací tak, abyste měli vše legislativně správně a v souladu s nejnovější vyhláškou.

Poptat revizi webu